امتحانات
1401/7/4 دوشنبه
مراحل پذیرش و ثبت نام دانشجویان ورودی 1401
مراحل پذیرش و ثبت نام دانشجویان ورودی 1401

.

 
  1. مراجعه به سایت گلستان جهت انجام ثبت نام غیر حضوری و بارگذاری مدارک آدرس سایت reg.pnu.ac.ir
نکته : جهت اطلاع از مدارک لازم به صفحه سیستم گلستان و یا به سایت دانشگاه به آدرس  razan.hp.pnu.ac.ir  و یا کانال تلگرام @razanpnuمراجعه نمایید.
 
  1. پس از بارگذاری مدارک آقایانی که خدمت سربازی انجام نداده اند جهت پیگیری مراحل دریافت معافیت تحصیلی پس از اخذ پذیرش خود از سایت سازمان سنجش به پلیس +10 مراجعه نموده و پس از ثبت معافیت تحصیلی جهت تایید معافیت تحصیلی و انجام انتخاب واحد به دانشگاه مراجعه نمایند  .
  1. دو روز پس از بارگذاری مدارک همکاران آموزش دانشگاه می  بایست در صورت تکمیل بودن مدارک دانشجو را تایید نهایی نمایند و در صورت نقص مدارک با دانشجو تماس حاصل نمایند .
نکته : روزهای تعطیل جز دو روزمحاسبه نخواهند شد. چنانچه پس از   3روز از تاریخ بارگزاری مدارک تایید نهایی نشده بودید  با شماره 36222053 تماس بگیرید
نکته : دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند پس از دریافت معافیت تحصیلی از پلیس +10 و ارائه آن به دانشگاه تایید نهایی خواهند شد .
 
  1. دانشجویانی که تمایل دارند به سایر مراکز و واحدها میهمان  شوند              می بایست پس از انجام مراحل پذیرش و تایید نهایی درخواست میهمانی خود را از تاریخ 4/7/1401 لغایت 11/7/1401 در سایت گلستان ثبت نمایند .
  1. پس از تایید نهایی توسط اداره آموزش مرکز از تاریخ 4/7/1401 لغایت 12/7/1401 نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایید .
  1. مراحل ثبت نام حضوری و مراجعه به دانشگاه جهت تشکیل پرونده کاغذی متعاقبا از طریق پورتال دانشگاه به آدرس @razanpnu  اطلاع رسانی خواهد شد.
نکته : زمان بندی دقیق تشکیل پرونده کاغذی متعاقبااز طریق پورتال دانشگاه به آدرس@razanpnu  اطلاع رسانی خواهد شد .
 
  1. در خصوص تاریخ  تشکیل کلاس ها و نحوه تشکیل کلاس ها به دو صورت الکترونیکی و حضوری تشکیل خواهد شد جهت اطلاع از نحوه تشکیل کلاس ها و برنامه کلاسی از تاریخ 10/7/1401  به کانال تلگرام  @razanpnu و یا سایت razan. hp.pnu.ac.ir  مراجعه نمایید .
  1. دانشجویانی که قبلا واحد هایی را در سایر دانشگاه ها گذرانده اند می بایست تا قبل از پایان اولین نیم سال تحصیلی با مراجعه به امور دانشجویی درخواست معادلسازی دروس نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر